Известие

Collapse
No announcement yet.

Воден радиатор-нов, но какъв.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Воден радиатор-нов, но какъв.

    Трябва да го сменя, след няколко месеца с лек теч, днес вече не издържа, и сега въпроса е каква марка да е, защото явно това влияе на цената? Оригинален може би Валео или най-евтиния друг? Малко помощ ще е полезна при избора ми.
    sigpic
    ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
    0889 636 093

  • #2
    колега незнам дали са еднакви радиаторите ни,но аз сложих турски марката немога да се сетя за 150 лв!вече месец съм със него и всичко си е ок!имаше и китайски и фреснки радиатори пъртвият 180лв,вторият 240-250лв когато ми ги извадиха всичките не видях никва разлика между трита!според мен не винаги цената определя качеството!
    alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

    Comment


    • #3
      Вече съм с нов радиатор, каква марка не видях даже, 200лв., сега обаче перката не иска да включва и ще търся реле, че се е прецакало, явно това е станало онзи ден, но не вярвам това да е помогнало радиатора да протече, само двапати ми загря до 110, без да включи перката, и яко парно и охлади.
      sigpic
      ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
      0889 636 093

      Comment


      • #4
        провери да размърдаш буксата която е на самата перка!моята така ми направи проблем и сега съм я побългарил със "свиска опашка"(хахах) да държи за по добър контакт
        alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

        Comment


        • #5
          Реостатчето може да се е повредило като сте прехвърляли перката на новия рад - често става......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Така значи релето е здраво, пробвах и с друго, когато дадох на късо двата кабела който отиват в реостата при радиатора перката се включва на определените градуси и спира след като се охлади, което е странно за мен, мислех, че ще върти непрекъснато перката, сега ще сменя този температурен датчик на радиатора и ще видим.
            sigpic
            ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
            0889 636 093

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
              Така значи релето е здраво, пробвах и с друго, когато дадох на късо двата кабела който отиват в реостата при радиатора перката се включва на определените градуси и спира след като се охлади, което е странно за мен, мислех, че ще върти непрекъснато перката, сега ще сменя този температурен датчик на радиатора и ще видим.
              Е, така е, щото и компа участва малко

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
                Така значи релето е здраво, пробвах и с друго, когато дадох на късо двата кабела който отиват в реостата при радиатора перката се включва на определените градуси и спира след като се охлади, което е странно за мен, мислех, че ще върти непрекъснато перката, сега ще сменя този температурен датчик на радиатора и ще видим.
                Мини през Лисан или някой с АЛфадиаг да ти направи тест дали двете степени на перката се пускат от екуто без проблеми, и оттам нататък търси причините, така да си купуваш излишни части не върви.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Да използвам темата...

                  Имам лек теч на антифриз ( от както го смених ) и за около 600км пробег изчезна около 700гр.
                  Има ли смисъл да слагам някаква добавка и ако имате добри впечатления , ще се радвам да ми препоръчате някаква марка.

                  Иначе гледам в AXN-Auto е 200лв радиатора...

                  Comment


                  • #10
                    Да слагаш добавка за мен е като да подържаш жив някой дето е въпрос на време да умре - по добре търси причината....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      На много добро място е
                      Но явно събота ще се позанимавам и ще поразглобя това - онова, да достигна до проблема, а друг е въпроса дали ще е поправимо...

                      Comment


                      • #12
                        Радиатора ли ще сваляш?
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Да слагаш добавка за мен е като да подържаш жив някой дето е въпрос на време да умре - по добре търси причината....
                          И аз имах лек теч, сложих една добавка прахообразна, отворих да духа максимално топло. Сега нямам проблеми вече

                          Comment


                          • #14
                            Мда, и аз имах теч, дето не го знаех къде е, гъзих се, кьорих се, надувах с 2 атмсф цялата система и я държах 24 часа така, сложих добавка, сложих още една, но все си се губеше течност - докато след 3-4 месеца един ден на път за СФ жената невинно попита - "Тази вода нормално ли е да ми е в краката"......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Мда, и аз имах теч, дето не го знаех къде е, гъзих се, кьорих се, надувах с 2 атмсф цялата система и я държах 24 часа така, сложих добавка, сложих още една, но все си се губеше течност - докато след 3-4 месеца един ден на път за СФ жената невинно попита - "Тази вода нормално ли е да ми е в краката"......
                              Ами братле - имаш Алфа с джакузи за нежни крачета. Супер екстра

                              Comment

                              Working...
                              X